מערכות קולנוע ביתיות

כיום מתהדרים בתים רבים במערכות קולנוע ביתיות. מערכת קולנוע זהו בעצם שם נוסף למערכות שמע שהן מרובות ערוצים והן אלה שמנהלות את מערכות השמע ומערכות הווידאו שבבית. מערכות השמע הללו מחוברות ומקושרות למקרנים, מסכי פלזמה ומסכי LCD או לטלוויזיות התלת ממד הנפוצות לאחרונה. למערכות הצפייה הללו מחוברים בדרך כלל מערכות סאונד עם רמקולים מורכבים ומערכות בס ועוד.

מה הם המרכיבים של מערכות קולנוע ביתית?

בדרך כלל מורכבות מערכות שמע משני חלקים שהם סאונד ותמונה. מערכות הסאונד פועלות באמצעות מגברים, רמקולים ועוד תוספות כמו רמקולי בס ועוד. מערכות התמונה פועלות על ידי מסכי הטלוויזיה השונים ומצטרפים לכך גם מחשבים שהם משמשים כשרתים לצורך אחסון של קבצי וידאו שמחוברים למערכת וסטרימרים שהם אוספים את כל קבצי הווידאו ומביאים אותם לצפייה במערכות השונות. 

מה צופן לנו העתיד?

המערכות הביתיות הולכות ומשתכללות כל הזמן. נגני ה – dvd כמו גם הטלוויזיות וערוצי הכבלים עוברים שינויים מפליגים לצפייה ברזולוציות גבוהות פי כמה כאשר המטרה היא לייצור תמונות עם חדות מקסימלית. אנו עדיין עדים לפער הגדול שבין איכות הצליל לאיכות התמונה כאשר הסאונד מקדים בכמה וכמה צעדים את התמונה ולכן לא מתאפשרת לנו חוויה קולנועית אמתית בבית. אך יחד עם זאת אנו עדים לשינויים ושיפורים הנעשים כל העת במערכות שמע לבית.

מערכות שמע באיכות מעולה תוכלו למצוא אצלנו ברויאל קום. המקום שמספק לכם את הציוד המקצועי והאיכותי ביותר של מיטב החברות בארץ ובעולם. הניסיון רב השנים והידע אותו צברנו בדרך עומדים לימיננו בעת שאנו משרתים את הלקוח שנהנה משירות ללא תחרות עם אחריות מלאה על העבודה ועל הציוד.

הצטרפו גם אתם למעגל הלקוחות המרוצה שלנו!

מערכות קולנוע ביתית

מאמרים

 Thumbnail
 Thumbnail
 Thumbnail
קידום אתרים מקצועי בגוגל בניית אתרים
Call
Mail