קודנים ומתאמי טלפוניה

עולם האינטרקום שהכרנו בשלהי המאה ה-20, כבר אינו דומה כלל לעולם האינטרקום של תחילת המאה ה-21 , היום בתחילת המאה ה-21 יש מערכות אינטרקום הרבה יותר משוכללות ויעילות, כאלו שמותאמות בדיוק לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח, יש מי שירצה להתקין בביתו מערכות אינטרקום שתאפשר בקרה על כל מי שמעוניין להיכנס ויש מי שירצה להתקין מערכת אינטרקום בעסק שלו שתפקח על תנועת העובדים בתוך העסק, ועל אלו המעוניינים להיכנס לעסק.

מערכות אינטרקום כוללות 3 אלמנטים שהם

  • מתקן חיצוני שמותקן ליד דלת, קיר או שער. המתקן הזה יכול להיות קודן, או קורא כרטיסי מגנטיים, או קורא טביעות אצבע.
  • מנעול חשמלי שינעל את הדלת או השער או המחסום הנדרש. 
  • מתאם טלפון- מתאם טלפון מותקן בנקודה שבה נכנס קו הטלפון למבנה והוא מתאם בין מערכת האינטרקום הקיימת במבנה לבין מכשיר הטלפון. חשוב לציין שמתאם טלפון בבית פרטי יפעל באופן שונה ממתאם טלפון בבית משותף. מתאם הטלפונים מאפשר לנו לענות לצלצול האינטרקום מכל טלפון בבית, ולאו דווקא מהשפופרת של האינטרקום הנמצאת בכניסה לבית ליד מכשיר האינטרקום. 

ניתן למצוא היום מגוון עצום של מערכות אינטרקום הפועלות באמצעות סוגים שונים של קודנים, ובאמצעות סוגים שונים של מתאמי טלפונים. בבתים משותפים אנו נמצא בד"כ  מערכות אינטרקום הפועלות באמצעות קודנים ומתאמי טלפונים, יהיו בתים משותפים שיסתפקו באופציה המינימאלית המאפשרת לדייר לנהל שיחה עם האורח המעוניין להיכנס ,בחלק מהבתים מותקנות מצלמות כניסה אשר יכולות לתת זיהוי מלא של האורח (סטילס או וידאו) כך שניתן יהיה לזהותם באופן מלא על ידי בעל הבית. 

החברות מייצרות היום מערכות אינטרקום שונות בעלות תכונות שונות בהתאם לצרכים השונים של קהל הלקוחות ולכן כל מי שיבצע סקר שוק בענף האינטרקום יגלה שוק מוצף ורווי בחברות שלא מפסיקות לתכנן, לייצר ולשווק מערכות אינטרקום הכוללות סוגים שונים של קודנים בעלי תכונות שונות וסוגים שונים של מתאמי טלפונים בעלי יכולות שונות. 

גם אנו חברת רויאל קום, צברנו ניסיון רב בתכנון והתקנה של מערכות אינטרקום לסוגיהן . אנו מקפידים להציע ללקוחותינו את המוצרים החדשניים ביותר, היעילים ביותר והאסטטיים ביותר. מערכות האינטרקום שאנו מציעים ללקוחותינו מצטיינות ביכולת זיהוי גבוהה, ומספקות אבטחה מקסימאלית .אז מי מכם שמחפש חברה שעובדת עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספקת את המוצרים האיכותיים ביותר מומלץ ליצור עמנו קשר ולקבל יותר פרטים בנושא.

מאמרים

 Thumbnail
 Thumbnail
 Thumbnail
קידום אתרים מקצועי בגוגל בניית אתרים
Call
Mail