מערכות אזעקה לבית

בבתים רבים אנו עדים לקיומה של מערכת אזעקה המסוגלת להתריע מפני חדירה של אדם שאינו רצוי במקום, גנב פורץ וכדומה. היות ואנשים רבים מוצאים את עצמם מיואשים ממערכת החוק והאכיפה שאיננה עושה די כדי למגר את הפשע, הם דואגים לעצמם ולביתם ומתקינים מערכות אזעקה שתעניק להם רוגע נפשי וביטחון מלא מפני פריצות וכדומה.

כיצד פועלות מערכות אזעקה לבית

מערכות אזעקה לבית פועלות באמצעות גלאים. ישנם כמה וכמה סוגים של גלאים המותקנים במקומות שונים ובכך מסוגלים להתריע במהירות על פריצות או חדירות שאינן רצויות. להלן חלק מהן:

  • גלאי נפח פנימי – ישנו הגלאי הפועל בעזרת חיישן אינפרה אדום המסוגל לזהות שינויים בטמפרטורה שבתוך החלל המעידות על נוכחות בבית.
  • גלאי חלון – ישנו גלאי המותקן על חלון הבית שמסוגל לזהות כל תנועה חשודה באזור החלון כמו ניפוץ השמשה, שבירת התריס וכדומה.
  • גלאי אקוסטיקה – זהו גלאי פנימי שמכיל גם מיקרופון שמסוגל לזהות רעשים וקולות אף חלשים ועדינים ביותר. גלאי כזה מסוגל לזהות קולות של גרירת רהיטים והזזת חפצים בבית, דפיקות, שבירת חלון ועוד.
  • גלאי קרן חיצוני – זהו גלאי שמופעל על ידי קרני לייזר שמזהות תנועה בכל טווח הראייה שלהם ואלו מונעים חדירה לבית. פתרון זה הינו חסכוני ויעיל מאוד.

התקנת מערכות אזעקה לבית?

ההתקנה של מערכות האזעקה אינו ענין של מה בכך. נדרשת מומחיות ומקצועיות והיא חייבת להיעשות על ידי חברה שמתמחה בתחום. אנו בחברת רויאל קום החברה הבולטת בתחום המיגון והאבטחה מציעים ללקוח התקנה של מערכות אזעקה באופן המקצועי ביותר, הודות לניסיון רב השנים בתחום המיגון והידע הרב שצברנו, והם אלו שמייתרים את המערכות שלנו על פני המערכות האחרות שהשוק מציע.

אם גם אתם מחפשים את השקט הנפשי והביטחון שאבד לכם, פנו אלינו ונשמח למגן גם את ביתכם במערכת אזעקה משוכללת.

מערכות אזעקה לבית

מאמרים

 Thumbnail
 Thumbnail
 Thumbnail
קידום אתרים מקצועי בגוגל בניית אתרים
Call
Mail