בית חכם לגיל הזהב

עד לפני כמה שנים המושג בית חכם נשמע כגימיק דמיוני עבור רבים, ורק בני המאיון העליון הרשו לעצמם להתפנק מהיכולות של בית חכם. אולם היום, בית חכם הוא מציאות קיימת,וניתן למצוא בתים חכמים המספקים חווית מגורים לאנשים שונים ובמקומות שונים.

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים שהם בני גיל הזהב, שמחליטים להפוך את סביבת המגורים שלהם לבית חכם. בית חכם לאנשים בגיל הזהב הוא פתרון יעיל, ובטוח עבור שכבת בני גיל הזהב שהופכים להיות חלק גדול יותר בחברה המערבית המודרנית שהיא חברה מזדקנת שיש בה ציבור קשישים שהולך וגדל עם השנים בשל העלייה בתוחלת החיים.

מדוע כדאי להתקין בית חכם לבני גיל הזהב

  • בית חכם לגיל הזהב מאפשר לדיירי הבית , להרגיש בטוחים מפני איומים שונים, וכן לדעת שיש בבית מערכות שונות שמספקות להם בטיחות , תמיכה ונוחות מקסימאלית. 
  • בית חכם מאפשר לקשישים להמשיך לחיות חיים עצמאיים ולעשות בבית את כל מה שהם אוהבים לעשות, ואת כל מה שהם רגילים לעשות, מבלי שיצטרכו להיות תלותיים באנשים אחרים. 
  • בית חכם לקשיש הוא סביבת מגורים המאפשרת לקשיש מינימום התרוצצויות בבית, ומקסימום יעילות בניהול הבית, בסביבת מגורים כזו יכול הקשיש להמשיך לחיות את חייו, כפי שהוא רגיל לחיות אותם מזה שנים.

בית חכם לגיל הזהב – ההבדלים

ניתן למצוא בתים חכמים שונים, המיועדים לבני גיל הזהב . ההבדלים בין הבתים הללו יהיו בהתאם לטכנולוגיות שהוטמעו בתוך הבית. יהיו קשישים שירצו בית חכם עם מערכת נעילה היקפית שתספק אבטחה מקסימאלית, ויהיו קשישים שירצו בתים חכמים שיהיו בהם מערכות התרעה מסוגים שונים, כמו מערכת התרעה שתזהיר על שנויים במצב הבריאותי, או מערכת התרעה נגד פורצים, או צינור דולף. מערכות חשמל לשליטה ובקרה לגיל הזהב יהיו גם דוד שניתן להפעיל מרחוק ולכוונו לשעות רצויות, ניהול מערכות המקרר שיציין חוסרים ורשימות קנייה. מערכות ניהול הבריאות יכולות לעסוק בתזכורת ללקיחת תרופות, א.ק.ג המתריע לקופת החולים על מצבו הבריאותי של הקשיש . ומוניטורים לבחינות פרמטרים של סוכר, לחץ דם ועוד הנשלטות דרך הטלפון.

יש לציין כי הטכנולוגיות השונות בתחום הבית החכם משתנות ומתפתחות כל הזמן, ובני גיל הזהב של שנת 2012, יוכלו להשתמש בטכנולוגיות חדשות שלא היו קיימות רק שנה קודם לכן.

שוק החברות העוסקות בתחום של בית חכם הוא שוק פורה ומשגשג, אחת החברות הבולטות בתחום 

היא חברת רויאל קום. אנו גאים להיות אחת החברות המובילות בשוק הבית החכם, לחברתנו ניסיון עתיר שנים בתחום, ושבמהלכן ביצענו פרויקטים רבים הדורשים התאמת מערכות בית חכם לצרכיהם ולתקציביהם של הלקוחות השונים. אנו מקפידים להתעדכן כל הזמן בחידושים השונים, ולספק לכל לקוח את השירות המקצועי ביותר, והאמין ביותר. 

אצלנו מאפשרים היום לכל אחד ליהנות מהבית החכם המתאים לו, והכל במחירים שהם שווים לכל נפש.

מאמרים

 Thumbnail
 Thumbnail
 Thumbnail
קידום אתרים מקצועי בגוגל בניית אתרים
Call
Mail